”Innan när jag ringde tillbaka till de kunder som jag kunde se hade ringt, eller som hade lämnat ett meddelande på min röstbrevlåda, hade de ofta redan beställt tid med någon annan. Det slipper jag nu, för nu passar TopCall både min telefon och min kalender, och det har faktiskt visat sig vara en riktigt bra affär för mig.”
Telefonpasning der betaler sig
Tilmeld jer 30 dages gratis telefonpasning, og oplev alle fordelene:
Flere kunder – ingen ringer forgæves, når I er optaget
Bedre kundeservice – hold 100% fokus på jeres kunder
Færre afbrydelser giver større effektivitet
Vi är så nöjda med våra kunder
En stor variation av kunder
Våra kunder är företag över hela Norden i många olika storlekar och branscher. Gemensamt för dem är att de värdesätter god kundservice, hög kvalitet, en extra bra telefonlinje och effektiva arbetsdagar.
Många av våra kunder är små företag som får fler nya kunder tillsammans med stor lättnad – och frihet – genom att vi passar deras telefoner och svarar på deras samtal när de väljer att låta dem gå vidare till oss.
En del av våra kunder är något större företag, vissa med avdelningar på olika platser, som sparar pengar på att vi agerar som en egen extern telefonväxel eller kundservicecenter.
Kontakta gärna våra kunder och hör vad de tycker om vårt samarbete.
Eller kontakta oss för att få veta mer
Slut på att vara stressad
"Det finns inget mer stressande än när man pratar med en kund och telefonen bara tjuter i bakgrunden. Det är slut med det nu sedan telefonen växlar om till TopCall. Kunderna är också positiva eftersom de alltid får fatt i en levande människa."
Henrik Pedersen
J. A. Auto
Ett urval av våra nöjda kunder uttalar sig
Samarbete som är en bra affär
"Det har inneburit en stor trygghet för mina kunder att det alltid finns någon som tar telefonen när de ringer mig. De ser det som något mycket positivt att jag har "fått sekreterare" och upplever att TopCalls receptionister tillhör min advokatbyrå...
Jacob Larsø Perregaard, Advokat
Coram
Mycket trevlig lösning för oss
"Här på Ögonläkarnas centrum, vi är ofta engagerade i behandlingar eller konsultationer. Det är därför vi har TopCall som tar hand om de kunder som ringer. Det är en mycket trevlig lösning för oss."
Dr.med. Sven ASP, ögonkirurg
Øjenlægernes Center
Trygghet för mig och mina kunder
"När mina kunder har pratat med TopCall, får jag ofta höra att de inte upplevt att de ringt till ett callcenter. Tvärtom, de upplever att de ringt direkt till vår verksamhet – det ger trygghet för både mig och mina kunder.
Jag är också mycket imponerad av TopCalls textmeddelanden – de innehåller kort och koncist essensen av kundkonversationerna, så jag är väl förberedd när jag ringer tillbaka till kunden."
Knud Larsen, Bedemand
Frederikssund Begravelsesforretning
En bra vardag
"När vi är upptagna av kunder i butiken, kan vi inte också ta de telefoner som ringer. Det kommer att vara dålig service för de kunder vi står och betjänar.
Det är därför vi har TopCall som hjälper oss att besvara samtalen. Det ger en bra vardag när vi vet att inga kunder ringer förgäves."
Anders Thorborg, Indehaver
Hvidt og Frit
Hjälp i jäktet
"Duka PC har upplevt en fantastisk tillväxt, och naturligtvis leder det också till rörelse i telefonerna. Därför har vi samarbetat med TopCall så att de kan ta väl hand om våra kunder när vi har bråttom."
Erik Hougaard, VD
Duka PC
Bra kundservice
"Här på Spinderiet, är det TopCall som passar telefonerna. Våra kunder får riktigt bra service av TopCall och de är bra på att sortera i samtalen så att bara de rätta blir framkopplade. TopCall kopplar också till vakten om folk har glömt något i centret - allt som allt en perfekt service."
Christer Skov Thorell, Centerchef
Spinderiet
Vi har fått en fantastisk arbetsro
"Vi har TopCall som en backup på våra telefoner, och det har gett oss mycket mer lugn att prata med kunderna, eftersom vi vet att telefonen tas omhand. Nu får vi saker gjorda, och vi har friheten att ringa tillbaka när vi har en stund över. Vi har varit igång i många år och har därför byggt upp en bra kundstock. Men vill man ha nya kunder, då är denna tjänst ett självklart alternativ. Det ger helt klart nya kunder eftersom de inte längre ringer förgäves."
Keld Jakobsen
Alpha Service ApS
Ökad omsättning och frihet
"TopCall passar både min telefon och hanterar min kalender. Det har gett mig en ökad omsättning på 10 000kr per månad, och TopCalls tjänst kostar mig bara 2500kr, så det är en riktigt bra affär för mig. Men det är inte det bästa. Jag har en mycket trevligare vardag. På min lunchrast går jag en promenad och slappnar av. När jag kommer tillbaka finns det två nya avtalade tider i kalendern. Det är bra."
Dorte Vilhelmsen, Zonterapeut
Clinic Dorte V
Upplevelsen på telefonen är autentisk
"Topcall har svarat Danskbureaus telefon sedan 2012. Vi har njutit av att både nya och gamla kunder inte ringt förgäves samtidigt som vi själva har kunnat vara fullt närvarande i vår undervisning. Och människors upplevelse på telefonen är autentisk, de har verkligen nått oss när de kommer fram till Topcall."
Ea Gullan Kerr, Direktör & partner
DANSKBUREAUET
Våra kunder kommer från många olika branscher
Här är ett litet urval av dem