Alltid välkomnande och hjälpsamma

Vi älskar alla typer av kundserviceuppgifter, både enkla och svåra. Oavsett om dina kunder ringer eller mailar oss med en fråga eller ett problem, är vi alltid välkomnande och hjälpsamma. Positiva och nöjda kunder. Frustrerade och negativa kunder. Vi möter dem alla med våra glada röster och hjälper dem så att de får sina särskilda behov uppfyllda.

Vår underbara arbetsplats och inarbetade kvalitets procedurer ger oss de allra bästa förutsättningarna för att leverera glada röster – och den unika service som vi och våra kunder lever på.

Så här fungerar vår glada kundservice


Med inlevelse och närhet

Våra svarstider på telefonen är snabba och vårt avancerade IT-system hjälper oss att se till att vi har all information till hands som vi behöver. På så sätt kan vi koncentrera oss på själva dialogen och ge dina kunder en bra service på det sätt du önskar. Med inlevelse, närhet och värme. Varje gång.

Så du märker verkligen skillnad

Vi sätter oss alltid grundligt in i hur vi ska betjäna dina kunder. Så vi förstår dina produkter, priser och arbetsflöden – och hur du vill att vi ska hantera olika situationer. Naturligtvis ser vi till att all vår engagerade kundservicepersonal är förberedda att kunna utföra uppgiften till din fulla tillfredsställelse. Så vi gör alltid skillnad.


Vi hanterar många olika uppgifter

Här är ett litet urval av kundservice uppgifter vi löser för våra kunder:


Få din verksamhet att växa med hjälp av vår kundservice


Vi tar hand om dina kundbeställningar och förfrågningar, precis som du själv skulle göra, medan du får tid att utveckla och växa din verksamhet.

Du sparar kostnader och ansträngning mot att ha din egen kundtjänstavdelning eftersom du tryggt kan lita på att vi på ett positivt och professionellt sätt tar hand om dina kunder.

Du kan också välja att bara använda oss när du har högt tryck, så din egen avdelning kan begränsas till ett effektivt team. Detta är något som märks på ekonomin.

Alltid med kvalitet


Våra teamledare gör kontinuerligt kvalitetskontroller av våra samtal och korrespondens med dina kunder för att säkerställa att vi konsekvent levererar hög kvalitet. Det är din garanti på att vi behandlar alla dina kunder väl och vägleder dem ordentligt. Därmed avlastar vi dig så att du tryggt kan koncentrera dig på att utveckla din verksamhet.


Till varje ny kund i TopCall rekommenderar vi att följa vår strukturerade uppstartsprocess:


  • Överlämning

    Överlämningsperiod, där du berättar och visar oss allt vi behöver veta för att kunna lösa uppgifterna på exakt det sätt du önskar.

  • Test

    Testperiod där du på olika sätt testar om vi har varit tillräckligt påklädda för uppgiften och ger ytterligare kunskap och feedback där det finns utrymme för förbättringar

  • Go-Live

    Go-Live period, där vi kontinuerligt övervakar hur vi löser dina uppgifter i relation till dina önskemål och korrigerar de fel som inträffar omedelbart

  • Produktion

    Vi har nu gått in i full produktion, och du kan förvänta oss att lösa alla dina kundservice uppgifter till din fulla tillfredsställelse

Erfarenheter från våra kunder

Få ett kundärende skickat till dig om du vill få bättre inblick i hur vi hanterar kundservicen för en av våra många nöjda kunder. Bland annat hur de upplever förändringarna i sitt dagliga liv.

Fyll i formuläret nedan:

Kvalitetslyft och mer tid till försäljning

”Nu när TopCalls receptionister tar emot alla samtal till vårt huvudnummer, behöver våra säljare inte längre att spendera tid att hantera irrelevanta samtal och vidarebefordra dem. De kan koncentrera sig på försäljningen. Utöver mer tid att sälja har vi uppnått en kvalitetshöjning i hanteringen av våra inkommande samtal…

  • Carina Yong, Nyhavn Rejser

Läs fler kundomdömen

TopCalls öppettider

Måndag till torsdag kl. 8-16 : Fredag kl. 8-15:30 :