Arbetsglädje, arbetsglädje och arbetsglädje.

Den magiska formulan bakom våra receptionisters glada röster är att de älskar sitt arbete. Helt enkelt för att de varje dag, med hjälp av vårt kvalitetstänk och våra inarbetade kvalitetsprocedurer, får de möjlighet att göra sitt bästa för varje kund.

Eftersom vi har det så trevligt tillsammans gör den positiva, professionella atmosfären på våra kontor att det blir roligt att gå till jobbet. Det är så kul att hjälpa våra kunders kunder och göra dem glada.

Det smittar av sig på våra röster.


Få telefonpassning till ditt företag idag

  • Procedurer

    Vi har utarbetat kvalitetsrutiner för hur vi betjänar våra kunders kunder och ser till att de får en fantastisk upplevelse varje gång.

  • TopCall Training School

    Alla våra receptionister deltar i våra specialutvecklade utbildningar inom professionell telefonpassning och kundservice.

  • Rekryteringsprocessen

    Vi följer en strömlinjeformad rekryteringsprocess som hjälper oss att hitta rätt kundserviceattityd bland våra många sökande.

  • Arbetsplats

    Vårt kvalitetsfokus och positiva attityd till livet gör TopCall till en bra arbetsplats där vi älskar vårt arbete och mår bra tillsammans.

 

Topptränade receptionister

Våra duktiga receptionister är noga utvalda efter sina positiva och serviceinriktade attityder. De är topputbildade i våra kvalitets procedurer och följer vår uppsättning av ”välkomnande, hjälpsamma och kvalitetsmedvetna” varje gång de får ett samtal. Här är de:

 

Vårt team i Næstved


Kenneth Steen
VD

Søren Knudsen
Sälj

Lina Thustrup
Sälj

Ann Hyltoft
Kundservice

Karin Østerby
Kundservice

Maiken Christiansen
Ekonomi

Maiken Bagger
Driftledare

Christina Havby Jensen
Team leader

Mark Lee Bosse
Receptionist

Henriette Christiansen
Receptionist

Caroline Eriksen
Receptionist

 

Vårt team i Malaga


Christina Svanholm
Driftledare

Sofie Irene Nielsen
Receptionist

Kathrine Nielsen
Receptionist

Emma Petersen
Receptionist

Nanna Nielsen
Receptionist

Kicki Steffensen
Receptionist

Marie Holm
Receptionist

Julie Hyllested
Receptionist

Rebecca Kaad
Receptionist

Vanessa Lie
Receptionist

Emma Moller
Receptionist

Line Nielsen
Receptionist

Cecilie Dalsgaard
Receptionist

Maria Snedker
Receptionist

Vilde Ellingsen
Receptionist

Josefine Rasmussen
Receptionist

 
  • 2010: Kenneth startar TopCall i Næstved och den första receptionisten anställs.
  • 2012: Rekryteringsprocessen är strömlinjeformas och systematiseras.
  • 2013: MyTopCall lanseras, så att alla kunder kan följa med i sina samtal.
  • 2014: Kvalitetsprocedurer för att besvara samtal utvecklas.
  • 2015: TopCall Training School introduceras för alla receptionister.
  • 2015: Nytt kontor öppnas i Malaga och IT/telefonsystem byggs ut.
  • 2016: Malaga kontoret byggs om för att rymma fler medarbetare.
  • 2017: Nytt prognos-och planeringssystem introduceras.

Antal kunder

Antal anställda

Över 650 företag använder redan TopCall

Se fler kundreferenser här