Kvalitet och stämning

Vårt uppdrag är att ge högsta kvalitet i telefonpassning, kundservice och live chatt. Därför har vi utarbetat noggrana kvalitetsrutiner och ett bra utbildningskoncept. Vi har en hjälpsam och tillmötesgående företagsanda som vi värnar väldigt mycket om. Vi har en härlig stämning på våra kontor, vilket ger en grogrund för oss att alltid kunna leverera glada röster..

Största möjliga värde för våra kunder

Eftersom vi har effektiviserat alla våra administrativa arbetsflöden kan vi erbjuda våra kunder den utmärkta service som vi själva är så stolta över till väldigt rimliga priser. På detta sätt ge kan vi ge det största möjliga värde för pengarna våra kunder investerar och det förtroende de visar oss när de låter oss ta hand om sina kunder.

 

Här är våra priskartor för de olika alternativen av telefonpassning.

Priset är oftast mycket lägre än vad du tjänar på att ha vår telefonpassning. Är du intresserad av telefonpassning med kalender tillgång eller kalenderbokning? Ring oss på 08-44689400 eller maila till alexandra.gihl@topcall.se

Alla priser är exklusive moms.

 
 
Boka 30 dagar kostnadsfritt här

 

Priser för kundservice

Kontakta oss för en offert.
Ring oss på 08 44 68 9400

Eller skriv till oss här

Priser för livechatt

14kr per chattminut(min 500kr/månad) Uppsättning är gratis.

Boka 30 dagar kostnadsfritt här
 

Du betalar bara för det du använder

En gång i månaden får du en faktura baserad på din aktuella användning. Vi kommer först att räkna hur många samtal vi har accepterat för din räkning och sedan läsa av i vår priskarta vad din faktura ska ligga på.

Så du kan vara helt säker på att du alltid får fakturor som återspeglar hur mycket vi faktiskt har hjälpt dig.



Vi vill så gärna göra det värt för dig att vara kund hos oss.


En blygsam deposition
Tillsammans med den första månadens faktura ber vi dig att sätta in en liten deposition. Depositionen motsvarar din förbrukning under den första månaden, förutsatt att du har möjlighet att anmäla dina betalningar till PBS. I annat fall motsvarar depositen två gånger den första månadens förbrukning. Naturligtvis betalar vi tillbaka depositionen om du väljer att sluta som kund hos oss.

Samarbete som är guld värt

”Jag har fått mer tid att reparera bilar efter att TopCall har börjat passa mina telefoner. I själva verket är det så effektivt att jag ofta medvetet låter telefonen ringa vidare till TopCall, så jag undviker att avbrytas, t. ex. om jag befinner mig under instrumentbrädan i en bil. Detta har inneburit att jag har fått 2-3 timmar extra arbetstid i veckan..

  • Michael Skjold, Skjold Auto

Förnuftig lösning för oberoende advokater

”Innan jag fick TopCall att passa mina telefoner, tillbringade jag en hel del tid att samordna vem som ska passa vilka telefoner när, med de tre andra advokaterna i vårt delade kontor. Det var för få samtal för att det skulle vara värdefullt för mig att anställa en receptionist och min deltidsadvokatsekreterare …

  • Michael Bjørn Hansen, advokat

Inga kunder ringer förgäves

”Innan när jag ringde tillbaka till de kunder som jag kunde se hade ringt, eller som hade lämnat ett meddelande på min röstbrevlåda, hade de ofta redan beställt tid med någon annan. Det slipper jag nu, för nu passar TopCall både min telefon och min kalender, och det har faktiskt visat sig vara en riktigt bra affär för mig.”

  • Charlotte Kuszon, Akupunktör