Enkelt, tryggt och bekvämt

Glada röster och korta svarstider när vi tar emot dina samtal. Korta, tydliga meddelanden när vi rapporterar tillbaka till dig via e-post eller SMS. Det är så vi arbetar på vårt callcenter. Vi pratar med dina kunder och skickar meddelanden på exakt det sätt som du vill ha det. Varje gång.


 
telefonpassning-med-meddelandeservice

Telefonpassning med meddelandeservice

Vi tar de samtal du inte kan besvara och meddelar dig via e-post eller SMS. Till exempel om du är upptagen på telefonen eller beslutar dig för att inte ta samtalet eftersom du är upptagen med en kund eller en uppgift.

Låt oss vara din backup på telefonen
telefonpassning-med-vidarekoppling

Telefonpassning med vidarekoppling

Vi är din externa reception och kopplar alla samtal till dina anställda. Precis som din egen receptionist skulle göra det. Om de inte svarar tar vi naturligtvis emot ett meddelande.

Låt oss ta emot alla dina samtal

Så här fungerar vår glada telefonpassning


  • Vi besvarar alla dina samtal med ditt företagsnamn och precis den välkomsthälsning du önskar.
  • Vi anpassar vårt tonläge efter vad du tycker bäst passar till din kundgrupp. Vi kan variera våra glada röster i hela spektrumet konfidentiell, artig, omtänksam, seriös, munter och mycket mer.
  • Vi varierar vår telefonpassning beroende på vem som ringer dig om du vill. Vi kan till exempel förse dig med särskilt viktiga kunder snabbt, avvisa försäljare eller tala konfidentiellt med dina närmaste kunder.
  • Vi skickar meddelanden efteråt, antingen via e-post eller SMS, beroende på vad som passar dig bäst.
  • Vi inkluderar exakt den information du behöver i våra meddelanden, så att du enkelt och snabbt kan få en överblick och prioritera vad du ska göra med ärendena som kommer in.

Tack vare vårt löpande utbildningsprogram och avancerade IT-system kan vi minnas allt varje gång.



Ytterligare alternativ för telefonpassning


Kalenderåtkomst

Vi har tillgång till din kalender och kan berätta för dina kunder när de kan förvänta sig att du återkommer. På detta sätt ger vi trygghet i att du kommer ringa tillbaka snart.

Prova telefonpassning med kalender åtkomst

Kalenderbokning

Vi har tillgång till din kalender och bokar avtalade tider för din räkning när vi tar emot samtalen från dina kunder. En idealisk och prisvärd lösning för praktiker.

Prova telefonpassning med kalenderbokning
 

Öka dina intäkter med vår telefonpassning


Du får fler kunder

Du får fler kunder, eftersom ingen ringer förgäves. Istället komma till en röstbrevlåda och ringa till en konkurrent, lyssnar vi på kundens behov och avtalar med dem att du återkommer. Det ger fler beställningar och fler nya kunder, vilket leder till ökade intäkter för dig.

Bättre kundservice

Du kan fokusera till 100 procent på kunden du är upptagen med, även om telefonen ringer. Du vet att vi är redo att besvara samtalet. Dina kunder känner sig viktiga och väl behandlade när du inte behöver springa och ta telefonen mitt i ett möte.

Din effektivitet ökar

Du får arbeta i lugn och ro och kan själv ringa dina kunder när det passar dig. Din dag blir mer effektiv eftersom du undviker avbrott och onödiga distraktioner. I många fall kommer du kunna märka tydliga förbättringar på resultatet.

 

En extra fördel med telefonpassning med vidarekoppling

Genom att låta oss bemanna din växel sparar du in på kostnader och ansträngning mot ha din egen reception. Du säkerställer nöjda och lojala kunder som blir väl omhändertagna och kommer att rekommendera dig till andra.


Ja tack till telefonpassning IDAG
 

Att komma igång är så enkelt

 
  • Fyll i formuläret

    Du fyller i det lilla formuläret som du hittar i det övre högra hörnet på sidan eller klickar på någon av de orangefärgade ikonerna. Skicka formuläret till oss och du kommer att höra från oss inom några dagar.
    Du kan också anmäla dig här

  • Vi ringer dig

    Vi ringer dig och ställer frågor om dina behov och specifika önskemål för telefonpassningen, så vi försäkrar oss om att du blir nöjd med vårt samarbete.

  • Ställ in vidarebefordran

    Vi hjälper dig att ordna viderebefordring av dina telefoner till oss eller göra ditt telefonsystem redo att koppla alla samtal till oss. I regel är det snabbt och enkelt, men i ett fåtal fall krävs lite mer information från din telefonoperatör och det hjälper vi gärna till med.

  • Aktivering och inloggning till MyTopCall

    Då är du på igång och kan, via MyTopCall, vår gratis webbportal, löpande vara med och se hur många samtal vi svarar åt dig.

  • Uppföljning

    Efter 14 dagar ringer vi dig för att höra hur det går och om det finns något som behöver ändras i vårt sätt att ta dina samtal. Vi kommer också att värdera om telefonen ringer ett lämpligt antal gånger innan samtalen går vidare till oss på vårt callcenter – eller om något annat måste ändras på sättet som växeln fungerar.


Det krävs bara en omkoppling av telefonerna till oss, så är du igång
 

Om du väljer att fortsätta efter provperioden

 
  • Fyll i formuläret

    Efter att provperioden har löpt ut följer vi upp via e-post och telefon för att höra om du vill fortsätta samarbetet. Utifrån provperioden kan vi ge dig en indikation på vilken prisnivå du ligger på.

  • Vi ringer dig

    Om du säger ja till att vara en betalande kund hos oss kommer vi att skicka dig en e-postbekräftelse och välkomna det faktum att vi kan fortsätta vårt samarbete.

  • Ställ in vidarebefordran

    Om du säger nej tack till att fortsätta, tackar vi så mycket för tiden och hoppas att se dig i vårt callcenter igen en annan gång.



OBS!
Du blir aldrig en betalande kund om du inte gett ditt godkännande till det. Det sker INTE automatiskt hos oss.
 

Erfarenheter från våra kunder

Få ett kundärende skickat till dig om du vill få bättre inblick i hur vi hanterar kundservicen för en av våra många nöjda kunder. Bland annat hur de upplever förändringarna i sitt dagliga liv.

Fyll i formuläret nedan:

Professionellt hela vägen igenom

”Efter att ha samarbetat med TopCall I flera år, måste jag säga att deras svarsservice fungerar felfritt. Mina kunder är väl omhändertagna över telefonen och får känslan av att TopCalls receptionister är en del av min firma. De meddelanden som jag får är tydliga och korrekta, så jag har aldrig någon tvekan på vad det handlar om när jag ringer tillbaka till en klient.

  • Michael Friis Pedersen, advokat

Se fler kundomdömen

TopCalls öppettider

Måndag till torsdag kl. 8-16 : Fredag kl. 8-15:30 :