Telefonpassning och mycket mer


Sedan TopCall grundades 2010 har svarsservice varit företagets grundpelare.

Vi började med att erbjuda okomplicerad telefonpassning till en liten kundgrupp, i takt med att vi växte fick vi fler kunder som ville ha en mer omfattande användning av vår telefontjänst. Idag löser vi därför också ett antal kundserviceuppgifter, som att besvara frågor om produkter, ta beställningar och hantera reklamationer. I många fall har vår telefonpassning blivit mer komplex. Det är antingen genom att be oss ta reda på bestämd information när vi accepterar ett meddelande, genom vidarekopplingar eller att slå upp och boka tider på våra kunders kalendrar.

Även om vi i dag också bemannar live chatt för ett antal kunder, är vår svarsservice fortfarande den överlägset största delen av vår verksamhet.

Få svarsservice till ditt företag idag

Glada röster är vårt varumärke


Sedan starten har vi varit övertygade om att det är glädje som ska fylla vår arbetsplats. Vi är ständigt uppmärksamma på att tonen ska vara positiv, att medarbetarna visar ansvar och arbetsglädje och att vår kultur är att vara hjälpsam utöver det vanliga. Både för vår egen skull och för att vi ska kunna tillhandahålla en telefontjänst med de glada röster vi säger att vi har.

Sedan 2010 har vi vuxit från två till drygt 35 anställda, vi är fortfarande lika stolta över att kunna erbjuda marknadens gladaste och mest tillmötesgående svarsservice.


Telefonpassning-med-meddelandeservice

En lättnad att ge ifrån sig telefonen

”Innan jag fick TopCall till att passa min telefon, hörde jag ofta från mina kunder att jag var svår att få tag på. Det är jag är fortfarande, men kunderna upplever inte det på samma sätt eftersom jag är så snabb att ringa tillbaka. Innan hade jag en hel drös meddelanden på min telefonsvarare, som jag först skulle hitta tid att avlyssna innan jag kunde ringa kunderna. Nu får jag några korta, koncisa meddelanden från TopCall varje gång de har pratat med en kund, så det är mycket lättare att ringa tillbaka, och ovanpå det, är jag väl förberedd.
Jag vill helt klart rekommendera TopCalls telefonpassning till andra värkstäder. Precis som med andra uppgifter, kan det vara svårt att ge ifrån sig telefonen, men det är en lättnad när du har gjort det, och det fungerar så bra.”

Jesper Petersen, Jespers Auto

Telefonpassning-med-meddelandeservice

Oväntad positiv överraskning

”Det har varit en riktigt positiv insikt att använda TopCall som callcenter. De är en stor grupp unga kvinnor som klarar av att ta hand om telefoner för seriösa industrier som till exempel juristbranschen. Det är tydligt att de älskar sitt arbete och det är därför de är så bra på det. Faktiskt tror jag att det är essensen i att telefonhanteringen är så många gånger bättre än vanligt. TopCall är särskilt skickliga på att ta meddelanden eftersom de lyckas fråga efter vad det handlar om, oavsett om det är en ny kund, en motpart, domstol eller den kommun som ringer mig. Detta innebär att jag vet exakt vad jag ska prata om när jag ringer tillbaka på ett meddelande eftersom jag har kunnat förbereda mig. Det är en tung börda som avlastats från mitt upptagna liv, det får mig också att framstå som professionell och effektiv för dem jag ringer tillbaka till. ”

Lonnie Kromann Nielsen, advokat

Erfarenheter från våra kunder

Få ett kundärende skickat till dig om du vill få bättre inblick i hur vi hanterar kundservicen för en av våra många nöjda kunder. Inklusive hur de upplever förändringarna i sitt dagliga liv.

Fyll i formuläret nedan:

Extra personal till rimliga priser

”Innan var jag mycket pressad av telefonerna när det var upptagen. Nu har jag mer tid att ta hand om kunderna och allt har blivit så mycket enklare. Det är som att ha fått en extra anställd för en mycket rimlig kostnad.”

  • Claus Villadsen, Claus Villadsen Biler A/S

Se fler kunduttalanden

TopCalls öppettider

Måndag till torsdag kl. 8-16 : Fredag kl. 8-15:30 :