Kvalité i fokus

Vi arbetar med individuella möteslösningar som passar ditt företag bäst, oavsett branschen.

Våra flerspråkiga mötesbokare utbildas och tränas för att uppfylla våra och dina kvalitetskrav. Vi hjälper både små och stora företag att öka sina möjligheter. Vi satsar alltid på ett nära samarbete med våra kunder, där dialog är nyckeln till succe.

Vi bokar alltid möten i ert namn och informerar potentiella kunder om allt som vi har kommit överens om. Personlig kontakt och ett trevligt bemötande är viktigaste för att lyckas med mötesbokning. Alla våra agenter har erfarenhet av olika projekt och vi jobbar ständigt med uppföljning och veckomöten för att säkerställa kvaliteten på vår service.

Kontakta oss idag så berättar vi mer!

Image

Så här jobbar vi:

 

Steg 1


  • Vi går igenom förväntningar och frågor med våra nya kunder.

  • Utifrån dina önskemål och planer tar vi fram ett manus och möjliga frågor som kan dyka upp.

  • Du skickar dina kontaktlistor till oss eller så tar vi fram nya listor baserade på dina specifikationer.


Steg 2


  • Vi kopplar era kalender med våra system och kör igång! Vid bokning skickas bekräftelse till kunden samt information till dig. Vi skräddarsyr det efter dina behov.

  • Det finns även möjlighet att skicka sms till kunder.

  • Du får löpande rapportering från oss. Vi rekommenderar veckomöten för att följa upp bokade möten, statistik, etc.


 
 

Våra bästa rekommendationer

"Topcall APS arbetet består av kontakta nya kunder via mail eller telefon och boka möte med Otis säljare. Arbetet ställer krav på noggrannhet, flexibilitet, analytisk förmåga och kreativitet. TopCall har i alla avseenden levt upp till kraven på ett bra sätt. Det är ett nöje för mig att kunna lämna TopCall våra bästa rekommendationer."

  • Ricard Montaner

    Service Sales & KAM Manager, OTIS Nordics & Baltics


Hög servicegrad och kvalitet

"TopCall har hjälpt oss på Synoptik med att ett större uppdrag i syfte att kontakta kontaktlins kunder vars linser var på väg bort från marknaden. Dessa kunder skulle bokas in på synundersökningar i lämplig butik runt om i landet och få hjälp med frågor om deras kontakt linsabonnemang.
TopCall har haft en hög servicegrad mot både oss och våra kunder och varit mycket lyhörda för våra önskemål. De levererade hela uppdraget i tid och med hög kvalitet, vilket gjorde oss nöjda."

  • Lottie Funck Eklund

    Marknadschef/ Marketing Director, Synoptik Sweden AB

      Våra bästa rekommendationer

      "Topcall APS arbetet består av kontakta nya kunder via mail eller telefon och boka möte med Otis säljare. Arbetet ställer krav på noggrannhet, flexibilitet, analytisk förmåga och kreativitet. TopCall har i alla avseenden levt upp till kraven på ett bra sätt. Det är ett nöje för mig att kunna lämna TopCall våra bästa rekommendationer."

      • Ricard Montaner

        Service Sales & KAM Manager, OTIS Nordics & Baltics


      Hög servicegrad och kvalitet

      "TopCall har hjälpt oss på Synoptik med att ett större uppdrag i syfte att kontakta kontaktlins kunder vars linser var på väg bort från marknaden. Dessa kunder skulle bokas in på synundersökningar i lämplig butik runt om i landet och få hjälp med frågor om deras kontakt linsabonnemang.
      TopCall har haft en hög servicegrad mot både oss och våra kunder och varit mycket lyhörda för våra önskemål. De levererade hela uppdraget i tid och med hög kvalitet, vilket gjorde oss nöjda."

      • Lottie Funck Eklund

        Marknadschef/ Marketing Director, Synoptik Sweden AB